Høje vurderinger til Capio CFTK's kvalitetsindeks i Q1 2015

Vi får fortsat høje vurderinger, når det gælder information, modtagelse og miljøet på klinikken.

At få tilbagemeldinger og feedback på vores arbejde direkte fra vores patienter er uvurderligt. Informationen giver os viden om, hvordan vi kan forbedre vores kvalitet og service. Det er en af grundene til, at alle respondenter i denne periode vil anbefale vores klinik til andre. Trods vores høje vurdering stræber vi efter, at vores patienter skal have en 100% oplevelse.

Citat fra nogle patienter i Q1:

"Roligt, harmonisk, personligt!"

"Der blev taget godt imod mig, og jeg følte mig tryg hele tiden, hvilket er dejligt efter sådan en operation"

"Virkelig sødt og betænksomt personale"

"Vil gerne pointere, at I har de helt rigtige medarbejdere til dette arbejde"

Høje vurderinger til Capio CFTK's kvalitetsindeks i Q1 2015

Om Capio CFTK Kvalitetsindeks 

Vi gennemfører hele tiden undersøgelser blandt vores vægtopererede patienter for at sikre, at patienterne får den rette modtagelse og behandling. Resultaterne præsenteres i vores månedlige kvalitetsindeks. 

De spørgsmål, vi stiller i patientundersøgelsen, handler om kvalitetsområder som:

  • Modtagelse
  • Informationsniveau
  • Miljøet på klinikken
  • Helhedsindstrykket

Det er frivilligt at udfylde undersøgelsen, og man kan være anonym. Svarene anføres på en skala med seks trin, som bruges til at udregne et indeks, hvor 100 % er fuldkommen tilfredse patienter. 

Mere om vores kvalitetsarbejde

Capio CFTK medvirker hvert år i SORegs (Scandinavian Obesity Surgery Register) kvalitetsundersøgelse, som har fokus på medicinsk kvalitet. Resultaterne fra 2013 er gode og ligger over gennemsnittet. Læs mere om resultaterne i SOReg her » 

Vi stræber altid efter at gøre det bedre. Det er et kontinuerligt arbejde, som aldrig står stille. Vores kvalitetsmodel hviler på fire hjørnesten: moderne medicin, god information, venlig modtagelse og hensigtsmæssigt miljø og udstyr. Læs mere om Capiomodellen »