Måling af patienttilfredshed

Hos Capio måler vi løbende vores patienters tilfredshed på alle vores hospitaler og klinikker. Vi måler bl.a. på den behandling og service, som vores patienter har modtaget hos os.

Nedenfor kan du se de seneste rapporter.

Ekstern måling af patienttilfredshed

Vores egen tilfredshedsmåling er et supplement til den landsdækkende ‘LUP’ (Landsdækkende Undersøgelse af Patientoplevelse), der hvert år gennemføres blandt alle offentlige og private sygehuse af Enheden for Evaluering og Brugerinddragelse under Region Hovedstaden.

Både LUP og vores egne interne målinger er et stærkt værktøj til konstant at forbedre kvaliteten af vores arbejde og sikre, at vores kvalitetsstandarder overholdes i forhold til Den Danske Kvalitetsmodel.

Herunder kan du se, hvordan Capio har klaret sig i seneste LUP-undersøgelse, samt finde link til resultaterne af LUP-undersøgelserne. Vi linket får du også adgang til en samlet oversigt, der viser, hvordan Capio (tidligere CFR Hospitaler) klarer sig sammenlignet med de øvrige offentlige og private hospitaler i Danmark.

LUP-undersøgelsen 2023

Capio Privathospital klarer sig rigtig flot i seneste LUP-undersøgelse fra 2023. Vi sætter stor pris på patienternes fine vurdering af vores hospital og arbejde og er både glade for og stolte over resultatet af undersøgelsen.

LUP-resultaterne fra 2023 viser, at Capio Privathospital klarer sig godt i forhold til de nationale gennemsnit, med særligt høje scorer inden for områder som patientinddragelse og information. Patienterne fremhæver, at de føler sig godt informeret og involveret i beslutninger om deres behandling.

Vores fokus fremover

Resultaterne fra LUP 2023 bruger vi aktivt til at fortsætte arbejdet med at forbedre patientoplevelsen. Vi er dedikerede til at sikre høj kvalitet i alle aspekter af behandlingen og lytter løbende til patienternes feedback. Det er vigtigt for os, at vores service er den samme i både afsnit for indlagte samt for ambulante. Derfor har Capios Kvalitetsråd igangsat et arbejde med LUP-undersøgelsens fokuspunkter for organisationen, med særligt fokus på to centrale ting: At udvise ro omkring patienternes forløb samt at optimere vores information til patienter, både gennem dialog og skriftligt materiale.

Vil du give os feedback?

Hos Capio arbejder vi hele tiden på at blive bedre. Derfor har vi brug for din hjælp til at vide, hvad vi gør godt, eller hvad vi kan gøre bedre.

Giv os din ros eller fortæl os, hvordan vi kan blive bedre via mail – info@capio.dk

Har du været patient hos os i 2022, og har du ikke fået en sms med link til vores tilfredshedsmåling, håber vi, at du vil hjælpe os ved at besvare målingen via linket her.

Kontakt din afdeling

Online dialog med lægesekretær

Login med MitID så du trygt og sikkert kan få afklaret dine spørgsmål online.

Priser & betaling

Se vores priser og læs mere om dine betalingsmuligheder.

Kontakt os i dag

Vores dygtige lægesekretærer sidder klar til at hjælpe dig.