Capio
Patienttilfredshed

Intern måling af patienttilfredshed

Hos Capio måler vi løbende vores patienters tilfredshed på alle vores hospitaler og klinikker. Vi måler bl.a. på den behandling og service, som den enkelte patient har modtaget hos os.

 

Har du været patient hos os?

Har du været forbi os inden for det seneste halvår, skal du være meget velkommen til at svare på vores tilfredshedsundersøgelse. Med din feedback kan vi i Capio hele tiden arbejde på at gøre oplevelsen for dig som patient bedre og bedre.

Har du været indlagt, kan du give os din feedback her.

Er du behandlet ambulant og taget hjem samme dag, kan du give os din feedback her.

Se resultaterne af vores seneste målinger (1. halvår 2020) her:

Ekstern måling af patienttilfredshed

Vores egen tilfredshedsmåling er et supplement til den landsdækkende 'LUP' (Landsdækkende Undersøgelse af Patientoplevelse), der hvert år gennemføres blandt alle offentlige og private sygehuse af Enheden for Evaluering og Brugerinddragelse under Region Hovedstaden.

Både LUP og vores egne interne målinger er et stærkt værktøj til konstant at forbedre kvaliteten af vores arbejde og sikre, at vores kvalitetsstandarder overholdes i forhold til Den Danske Kvalitetsmodel.

Ved at følge linket nedenfor får du adgang til resultaterne af LUP-undersøgelserne og en samlet oversigt, der viser, hvordan Capio (tidligere CFR Hospitaler) klarer sig sammenlignet med de øvrige offentlige og private hospitaler i Danmark.

Se resultaterne fra LUP her

Vil du give os feedback?

Hos Capio arbejder vi hele tiden på at blive bedre. Derfor har vi brug for din hjælp til at vide, hvad vi gør godt, eller hvad vi kan gøre bedre.

 

Giv os ros her!

Giv os ris her!